Lifehacking sposobem na dobrą organizację

Lifehack to słowo które pierwszy raz użył w 2004 roku brytyjski dziennikarz Danny O’Brien na określenie tricków, sposobów ułatwienia sobie życia.
Na początku termin ten dotyczył bardziej zagadnień związanych z pracą na komputerze, dziś pojęcie ma szersze znaczenie i dotyczy wszystkich zagadnień życia.
Wszystko co przyspiesza codzienną czynność lub szybko rozwiązuje problem,a co jest możliwe do zastosowania, powielenia przez innych może być nazwane lifehackiem.

  • Dlaczego warto opróżniać skrzynkę odbiorczą?
  • Odpisuj na zlecenie zadania… zanim jeszcze je wykonasz!
  • Zabezpiecz przyszłość swojego adresu e-mail
  • Daj swoim dokumentom trochę przestrzeni
  • Błyskawiczne wyszukiwanie plików znajdujących się na Twoim komputerze
  • Zaprojektuj własny organizer
  • Naucz się wyłapywać nadprogramowe zadania i ogranicz je
  • Nie pozwól, by czas przeciekał Ci przez palce
  • Ustal ciche godziny bez komunikacji
  • Pracuj w trybie offline zawsze, gdy to tylko możliwe
  • Zapamiętaj 100 różnych haseł stworzonych według jednej reguły
  • Bezpieczne zapisywanie haseł do stron internetowych
  • Obsługa wydarzeń za pośrednictwem wiadomości SMS

To tylko przykładowe tematy jakie znajdziemy w książce: „Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III„, autorów  Adam Pash, Gina Trapani.
248 stronicowa książka wydana przez Onepress już niebawem trafia do sprzedaży.

Podziel się informacją i pobierz fragment książki w pdf:

Like or Tweet this page to reveal the content.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *